”Contractul de
reabilitare a Podului peste Dunăre în sensul Giurgiu-Ruse a fost atribuit în luna octombrie 2014 Asocierii Collini Lavori S.p.A.- Tecnic Consulting Engineering, iar în luna noiembrie 2014 s-a dat ordinul de începere a lucrărilor. Contractul are o perioada de 16 luni, investiția fiind finanțată din Fondul European de Dezvoltare Regională prin POS-T 2007- 2013. Din cele 16 luni, 2 luni reprezintă perioada de proiectare, care se va încheia la sfârșitul lunii ianuarie 2015. După finalizarea perioadei de proiectare va începe perioada de execuție a lucrărilor, însă din cauza condițiilor meteorologice caracteristice perioadei de iarnă, execuția propriu zisă va fi posibilă începând cu luna martie 2015. Precizăm că lucrările de reabilitare urmează a fi finalizate până la data de 31 decembrie 2015. Potrivit contractului, în afară de lucrările de reparare și consolidare a podului, se vor realiza și lucrări de reabilitare a drumului pana la punctul de acces vamal. Din informațiile noastre și din studiile puse la dispoziție în timpul licitației, structura de rezistență a podului nu este afectată. Antreprenorul este obligat să își facă propriile studii și
să asigure desfășurarea circulației rutiere în condiții de siguranță pe parcursul derulării contractului. Precizăm că până la începerea lucrărilor în luna martie 2015, CNADNR SA execută lucrări de reparații, ca măsură provizorie de asigurare a desfășurării în condiții de siguranță a traficului rutier”. Și, într-adevăr, se pare că lucrurile se mișcă pe Pod. Cât vor ține și aceste noi ”cârpeli”, vom trăi și vom vedea. Cert este că, prin inspecția de la Giurgiu și, mai ales, prin măsurile luate, CNADR a demostrat că presa a avut – din nou – dreptate și că gropile de pe pod nu au fost doar ”o găselniță jurnalistică de sezon”.
Citeşte mai mult pe STIRIGIURGIU.RO:
http://www.stirigiurgiu.ro/gropile-de-p ... ale-cnadr/