Atât de înghețată era mașina, ca n-am putut deschide portbagajul unde aveam soluția de dezghețat parbrizul si paleta de râcâit gheata...
Se vede April ca nu prea citesti ce se scrie p'acilea. Am scris pe undeva, pe forum, cateva sfaturi generate de vasta mea experienta in d'ale masinilor.
1. Racleta si solutia de dezghetat parbrizul se tin in buzunarul portierei din stanga.
2. Racleta se foloseste pt curatarea geamurilor laterale si a lunetei, niciodata la curatarea parbrizului. Oricat de buna e racleta va lasa zgaraieturi micronice pe acesta. Farurile celor care circula din sens opus te vor deranja si-ti vor reduce vizibilitatea datorita acestor zgaraieturi. Recomandat este, sa cobori cu 5 minute mai devreme, sa pornesti motorul si sa selectezi ca aerul de la sistemul de ventilatie al habitaclului sa fie indreptat catre parbriz. Pt o mai rapida dezgetare se poate folosi, in paralel, o solutie de dezghetat parbrizul care se va pulveriza pe acesta. Atentie! Nu se foloseste viteza maxima a ventilatorului sistemului de climatizare. In situatia asta se selecteaza maxim 3/4 din viteza.
3. Nu se vor porni stergatoarele de parbriz pana nu se dezghiata complet. Riscati sa deteriorati lamelele acestora, care datorita ghetii sunt lipite de parbriz. Recomandat e ca seara sa le lasati ridicate ca sa nu aibe contact cu parbrizul.
4. La inceputul iernii se vor umge chederele care vin in contact cu portierele si capacul portbagajului cu glicerina, d'aia de te dai pe maini ca sa-ti faca pielea fina. Asta va inpiedica ingetarea lor si lipirea de portiere.
5.Cei ale caror masini nu sunt dotate cu inchidere centralizata vor pastra in casa, alaturi de cheile masinii un flacon cu solutie de dezghetat broastele portierei.
Sa nu judeci gresit, ca as vrea sa ma dau mare,dar asta e realitatea. Sunt.