Un nou regulament european adoptat recent obliga companiile de automobile sa vanda incepand cu 2022 doar masini care sunt dotate cu ISA. Asta inseamna ca masinile citesc semnele de circulatie, precum si regimul de viteza din hartile de navigatie, si masina nu o sa mai depaseasca regimul de viteza al drumului, chiar daca apesi la podea acceleratie. Sistemul urmeaza sa nu poata fi dezactivat. Este estimat ca sistemul o sa previna circa 20-30.000 de decese la nivel european in accidente rutiere. In Romania este estimat sa provoace crize de nervi dementilor din trafic. Mandru ca sunt european!
Astept si sistemul care o sa ii traga BMWul lui Dragnea pe dreapta daca circula fara ITP valabil.
Si sa puna la BMW dispozitiv ca atunci cand intorci volanul mai mult de 5 grade, sa intre automat semnalizarea. La celelalte marci inca nu e nevoie urgenta de acest sistem.
Am schimbat și eu mașina, am rămas oarecum consecvent ca brand dar am inc locuit total tehnologia, de la "tractor diesel" acum la un hibrid
Plug-in Hibrid 3 motoare: 2 electrice, 1 pe benzina ~50km full electric (variază intre 30-70km) Poate funcționa atât în mod serie cat și paralel Putere intre 177 și 230 în funcție de viteza (dar nu mai este relevant pentru sistemul electric) Cuplu.... foarte mult, instant de la prima apăsare a accelerației. Sistem permanent 4x4 Medie de consum pana acum (doar pe benzina fără alimentari electrice) ~ 6.4l/100km (60% în oraș, restul combinat DN, autostrada, județene, etc.)