Pagina 9 din 10

Re: Cu ce ne mai dotam masina

Mesaj necititScris: Lun Mar 26, 2018 9:15 pm
de callatis06
Am achiziționat de curând o cameră auto DVR Prestigio RoadRunner 585 http://www.cel.ro/camere-video-auto/cam ... iozNjwm-l/
Cel puțin până acum mă declar mulțumit de ea.
Și aici un exemplu de înregistrare: http://www.youtube.com/watch?v=hppGk7pvqCA

Re: Cu ce ne mai dotam masina

Mesaj necititScris: Lun Mar 26, 2018 9:27 pm
de iuliangrecu
Marea problemă a camerelor video auto e cu filmarea pe timp de noapte, acolo se evidențiază un senzor bun

Re: Cu ce ne mai dotam masina

Mesaj necititScris: Lun Apr 02, 2018 2:02 pm
de zanga2
Pentru filmări ok noaptea nu pot recomanda decât Viofo A119S, foloseste un sesnor Sony "Starvis" ce poate functiona doar cu lumina de la luna / stele !


Re: Cu ce ne mai dotam masina

Mesaj necititScris: Lun Apr 02, 2018 5:32 pm
de iuliangrecu
Parca si GoPro Hero erau lăudate pt filmare condiții de întuneric

Re: Cu ce ne mai dotam masina

Mesaj necititScris: Lun Apr 02, 2018 6:59 pm
de callatis06
Corect, dar GoPro sunt camere de acțiune sau sport. Nu cred că îi convine cuiva să dea atația bani pentru a o folosi drept dashcam. Cea recomandată de @zanga2 chiar este bună, dar am luat deja vreo câteva țepe cu de-alde alliexpres sau altele asemenea, încât am preferat să cumpăr una mai la îndemână de pe plaiuri mioritice. :think: Ce-i drept nu se ridică la nivelul celor mai performante camere auto, dar pentru ce imi trebuie mie mă satisface :thumbup:

Re: Cu ce ne mai dotam masina

Mesaj necititScris: Mar Apr 03, 2018 12:35 pm
de damyy2019
Anvelope PREMIUM sau de BUGET?
La fel ca si la alte produse si la anvelope de cele mai multe ori pretul se reflecta in performantele si calitatea acestora. Atunci cand ne dorim cumpararea de anvelope vara, iarna sau all season intodeauna incercam sa alegem o varianta cat mai buna avand in vedere bugetul de care dispunem. In functie de buget, avem cam 3 optiuni principale: - daca bugetul este nelimitat, atunci alegem o varianta premium (Michelin, Goodyear, Dunlop, Continental, Pirelli, Nokian, etc) si cu clase de performanta de top, sa zicem clasa A sau B la consum si clasa A la aderenta; - daca bugetul este unul mediu, atunci ne vom orienta catre o clasa medie de anvelope gen BF Goodrich, Falken, Hankook, Kumho, Nexen, etc... si cu clase de performanta aproape la fel de bune ca si la cele premium; - daca bugetul este unul mai redus, atunci alegem fie o anvelopa de buget a unui producator renumit de anvelope dar cu clase de performanta mai slabute, gen Taurus By Michelin, Debica by Goodyear, Matador by Continental, etc... fie alegem o anvelopa de buget cu clase de performanta mai bune dar care nu e facuta de un producator la fel de renumit gen Sailun, Rovelo, GT Radial, Kama, etc. Mai trebuie avut in vedere faptul ca atunci cand este vorba despre anvelope iarna performantele acestora nu mai sunt chiar ca ale anvelopelor de vara intrucat cauciucul este mai moale pentru a fi aderent iarna si in mod implicit clasa de Consum nu mai este A nici macar la anvelopele premium, ci B sau chiar C la avelopele premium, ajungandu-se pana la G la anvelopele de buget. Daca vreti sa va cumparati un set nou de anvelope sau jante incercati sa cautati si pe site-uri de profil, au super preturi la toate tipurile de anvelope si jante auto.

Re: Cu ce ne mai dotam masina

Mesaj necititScris: Mar Apr 03, 2018 12:37 pm
de damyy2019
JANTE din aliaj si tabla - Ce este ET-ul?
Cunoscut sub denumirea de ET, Factor de echilibru sau Offset, acest parametru apare inscriptionat atat pe jantele din otel cat si pe cele din aliaj. Este ultima inscriptie din descrierea tehnica a unei jante si este de forma ET plus o valoare pozitiva sau negativa exprimata in milimetri. In cazul jantelor din tabla sau din aliaj de prima echipare, valoarea ET este stabilita de producatorul masinii iar la inlocuire trebuie tinut cont de acest parametru. La jante aliaj din categoria after-market, producatorii auto permit anumite tolerante pentru acest ET, de pana la 1,5 cm in unele cazuri catre exteriorul masinii in asa fel incat sa nu existe riscuri majore ca roata sa atinga parti ale caroseriei in timpul rularii. Pentru a avea o idee cat mai clara asupra valorii acestui ET, facem mentiunea ca o valoare pozitiva, cu cat este mai indepartata de 0 (zero) cu atat roata intra mai mult sub caroseria masinii in timp ce o valoare negativa a acestuia scoate jantele in exteriorul caroseriei. In cele mai multe cazuri, masinile preparate pentru off road au valori foarte apropiate de 0 (zero) si chiar negative, pentru a castiga un plus de stabilitate in timpul catararilor. Determinarea valorii ET-ului se face masurand distanta dintre linia imaginara care strabate janta pe mijloc si suprafata de montare a jantei pe butucul masinii. Atentie, o valoare necorespunzatoare a acestui factor de echilibru poate determina multe probleme de ordin tehnic precum vibratii in roti la franarea de la viteze mari, suspensii care reactioneaza gresit, directie greoaie sau dimpotriva, usoara dar instabila iar in cel mai rau caz lovirea unor elemente ale caroseriei in timpul virajelor sau la incarcarea masinii la capacitate maxima. Asadar fie ca vorbim de jante tabla fie ca vorbim de jante aliaj ET-ul este la fel de important ! Daca vreti sa va cumparati un set nou de jante sau anvelope puteti intra si pe site-uri de profil, vei gasi foarte multe tipuri de jante si anvelope la preturi foarte bune.

Re: Cu ce ne mai dotam masina

Mesaj necititScris: Mar Apr 03, 2018 12:59 pm
de iuliangrecu
damyy2019 scrie:JANTE din aliaj si tabla. Daca vreti sa.. puteti intra si pe site-uri de profil, vei gasi foarte multe tipuri de jante si anvelope la preturi foarte bune.

damyy2019 scrie:Anvelope PREMIUM sau de BUGET?

De ce nu ai postat la rubrica "Promo"?

Re: Cu ce ne mai dotam masina

Mesaj necititScris: Mie Apr 04, 2018 9:16 pm
de HHR
Cu puțin exces de fantezie, putea posta și la topicul cu Makaza (mon amour). Ceva gen: cu ce jante vreți să treceți pe la Makaza ? Cred că singurele secțiuni unde treaba ar părea lejer forțată sînt cele destinate: muzicii, gastronomiei, religiei și bancurilor, deși, o minte dibace ar găsi conexiuni fine chiar și cu secțiunile din cele ce preced. Cu ce jante doriți să vizitați mormîntul lui Arsenie Boca, cu ce ”jenți” mergeți să cumpărați de mîncare, ”jențile” între banc și realitate, muzica discretă a ”jenților” pe carosabil ... und so weiter.

Re: Cu ce ne mai dotam masina

Mesaj necititScris: Vin Apr 27, 2018 3:16 pm
de iuliangrecu
damyy2019 scrie:De curand am achizitionat un set de anvelope de pe

Să mori tu?!

Re: Cu ce ne mai dotam masina

Mesaj necititScris: Dum Iun 24, 2018 8:38 pm
de April
Cu parasolar si odorizant :)

Re: Cu ce ne mai dotam masina

Mesaj necititScris: Lun Iun 25, 2018 2:49 pm
de Sindrom
Vreau si eu....fara odorizant...

Re: Cu ce ne mai dotam masina

Mesaj necititScris: Lun Oct 15, 2018 4:45 pm
de pozeDECAT
Mi-am dotat masina cu o noua baterie, pentru ca mi-a crapat cea veche (Motrio 60Ah, 500 pornire) dupa patru ani si doua luni si vreo 62.000 de km. Sper ca asta noua (Caranda, 65 Ah, 600 pornire, facuta in saptamana 40 a anului de gratie 2018) sa ma tina macar cat au zis ca-i garantia, adica 3 ani. Asta inseamna un pic peste 90 lei/an sau mai curand spre 70 lei/an daca o sa crape si ea in patru, cum a crapat capra piatra-n patru :?

Re: Cu ce ne mai dotam masina

Mesaj necititScris: Lun Oct 15, 2018 5:04 pm
de damblagiu
pozeDECAT scrie:Mi-am dotat masina cu o noua baterie, pentru ca mi-a crapat cea veche (Motrio 60Ah, 500 pornire) dupa patru ani si doua luni si vreo 62.000 de km. Sper ca asta noua (Caranda, 65 Ah, 600 pornire, facuta in saptamana 40 a anului de gratie 2018) sa ma tina macar cat au zis ca-i garantia, adica 3 ani. Asta inseamna un pic peste 90 lei/an sau mai curand spre 70 lei/an daca o sa crape si ea in patru, cum a crapat capra piatra-n patru :?

Am folosit multe Caranda si nu am fost dezamagit.

Re: Cu ce ne mai dotam masina

Mesaj necititScris: Mie Oct 17, 2018 7:03 pm
de cccccc
cine transforma o masina pe benzina in una electrica?
cam la ce pret?
echipamentul inlocuit se scade din pret?