Pagina 3 din 3

Re: Zona Service

Mesaj necititScris: Vin Iun 05, 2015 6:08 pm
de gabriel
pozeDECAT scrie:Sa va spun deci. Am schimbat amortizoarele cum au spus, 499 lei, promotie. Cum le-am spus si alora, pretul de promotie este de fapt un pret normal, ala din afara promotiei fiin dunul excesiv de exagerat daca se poate spune asa. Amortizorul pe dreapta era putin curs dar era functional, puteam sa mai merg linistit cu el. Ala din stanga n-avea nimic. Totusi, la 103k erau obosite. Si asta se simte cand franez tare, in scurt la viteza mica - reactia de balans nu exista. Se simte si la viraje ca e ceva mai teapana.
In ce priveste sistemul de franare, la observatia vizuala mecanicul a zis ca placutele sunt aproape noi iar discurile probabil ca le-am mai schimbat o data avand in vedere kilometrii. Placutele au insa 30k iar discurile nu le-am schimbat niciodata si pare ca nici n-are sens sa masori prea multe din moment ce gulerul e abia perceptibil. Asa ca omul mi-a zis ca o sa mai merg un rand de placute cu discurile respective. Ma grabeam putin si n-am mai stat de alte manevre asa ca tot nu stiu de ce fluiera (oarecum zgomotul de frana uda la bicicleta) cand franez la circa 20km/h si nu la viteze mai mari ...

Si la masina mea au fluierat o perioada, acum dupa drumul in Thassos nu au mai fluierat, am avut niste franari mai dure si de atunci nu mai fluiera :D
Insa furnizorul meu de piese imi spune ca exista niste mici piese, niste tablite care tin placutele mai lipite de piston si nu mai stau aproape de disc asa ca nu mai fluiera.
Sau poate discutile sunt fff putin ovalizate si freaca un colt al placutei...

Re: Zona Service

Mesaj necititScris: Vin Iun 05, 2015 6:46 pm
de AlinE
Discurile ovalizate au alta meteahna, nicidecum fluierat.
Acele piese mici, tablitele sunt de 2 feluri: unele care sunt pe placuta de frana de la piston si care intra in acesta (asa este la mazda, nu stiu daca si la logan), rolul de a trage placuta care este actionata de piston si unele care sunt pe etrier spre centrul rotii, rolul acestora este de a tine placutele spre exteriorul discului cat mai fixe pe etrier pentru a nu decalibra lacasul placutelor din etrier sau chiar rupe etrierul.

Re: Zona Service

Mesaj necititScris: Vin Iun 05, 2015 10:00 pm
de alexd

Re: Zona Service

Mesaj necititScris: Mar Noi 03, 2015 10:25 am
de demential
in caz de nevoie :

Re: Zona Service

Mesaj necititScris: Mar Noi 03, 2015 12:54 pm
de HHR
Sau ... folosim o pavea. Asta numai daca nu dispunem de un ciocan mai mare. Conditia obligatorie este ca masina sa fie a altcuiva. :mrgreen:

Re: Zona Service

Mesaj necititScris: Sâm Iun 18, 2016 7:36 am
de April
IO, cu becul...
viewtopic.php?p=45933#p45933
La întoarcere de la mare, la un moment dat am văzut ca s-a aprins un indicator in bord, cel despre roti dezumflate...
Am fost la benzinărie, nu arata nici o roata pe pana, le-au umflat, becul tot aprins.
M-am programat la service - cu greu - aglomeratie mare.
Evident ca s-a rezolvat prin apasat butonul din torpedou - de reset :( uitasem. Mi s-a spus ca asa e Toyota - sensibiloasa si semnalizeza orice abatere.
DAR, tot intreband la receptie despre nu stiu ce verificare gratuita - de care aflasem dintr-un Newsletter de-al lor, lucratorul de la receptie m-a intrebat de REVIZIA OBLOGATORIE - la un an sau 15000 km, ca pierd garanția de 5 ani....Uitasem complet, deja trecuseră 13 luni de când am luat masina.
Fac revizia săptămâna viitoare, nu pierd garanția.
Noroc cu becul...